دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع ارشد سال 99
ضمن عرض تبریک، خیرمقدم وآرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1399 به اطلاع می رساند، ثبت نام به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام خواهد شد.
تلفن های ضروری در زمان ثبت نام جهت دریافت راهنمایی:
رشته مکانیک: 38210076 داخلی 241 خانم رحیمی
رشته روانشناسی : 38210076 داخلی 241 خانم رفیعی
رشته کامپیوتر و عمران : 38210076 داخلی 246 خانم خراشادی زاده
رشته ارتباط تصویری ، عکاسی ، حسابداری : 38210076 داخلی 223 گلستانی
(تلفن تماس مدیر گروه عکاسی جناب کیارنگ علایی جهت مشاوره قبل از ثبت نام : 09151236105)
رشته معماری و شهرسازی : 38210076 داخلی 247 خانم فاضل نسب
شماره مستقیم اداره آموزش : 38218810
کارشناس فناوری اطلاعات : 09306744010 آقای حسینی
* روش اول حضوری:
دانشجویان عزیز به همراه مدارک اعلام شده در ذیل اطلاعیه به اداره آموزش مراجعه نموده و تمامی مراحل توسط موسسه انجام خواهد شد.
مدارک مورد نیاز:
ردیف |
عنوان |
توضیحات |
1 |
اصل یا گواهی موقت دوره کارشناسی |
بهمراه یک نسخه کپی |
2 |
اصل یا گواهی موقت دوره کارشناسی ناپیوسته + اصل یا گواهی موقت دوره کاردانی |
بهمراه یک نسخه کپی |
3 |
برای دانشجویانی که به دلایلی قادر به ارائه مدارک نمی باشند. دریافت فرم از دانشگاه محل فارغ التحصیلی |
|
4 |
فرم تعهد فراغت دانشجویان سال آخر
|
مخصوص پذیرفته شدگانی که حین ثبت نام کنکور دوره کارشناسی ارشد، دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی بوده اند. دریافت فرم از دانشگاه محل فارغ التحصیلی |
5 |
اصل شناسنامه |
بهمراه یک نسخه کپی از تمام صفحات |
6 |
اصل کارت ملی |
بهمراه یک نسخه کپی پشت و روی |
7 |
عکستمام رخ 4×3 تهیهشده درسال جاری |
3 قطعه |
8 |
مدرک وضعیت نظام وظیفه |
پذیرفتگان مرد جهت نظام وظیفه بایستی یکی از موارد ذیل را ارائه نمایند. د- برگ معافیت موقت در مدت اعتبار آن |
9 |
کارنامه سلامت جسم و روان |
مراجعه و ثبت نام در سامانه https://portal.saorg.ir و دریافت کارنامه و تحویل در زمان ثبت نام. |
* روش دوم غیر حضوری بصورت الکترونیکی :
این روش در دو مرحله ثبت نام الکترونیکی و ارسال مدارک و به شرح ذیل می باشد. لذا قبل از هرگونه اقدام، موارد مندرج در دستورالعمل را به دقت مطالعه و مطابق زمانبندی اعلام شده اقدام نمایید.
مرحله اول:
ثبت نام الکترونیکی در بازه زمانی از روز شنبه مورخ 10/08/99 لغایت دوشنبه مورخ 12/08/99 می باشد. لذا کلیه پذیرفته شدگان موظف می باشند با ورود به سامانه ثبت نام الکترونیکی به نشانی https://portal.eqbal.ac.ir نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام نمایند.
راهنمای نحوه ثبت نام غیر حضوری
دریافت و مشاهده راهنمای ثبت نام الکترونیکی در سامانه
- مدارک مورد نیاز ثبت نام غیر حضوری
به اطلاع پذیرفته شدگان گرامی می رساند تمامی مدارک ذیل را با فرمت jpg و یا pdf و حجم بین 100 تا 200 کیلو بایت (با استفاده از اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلف نسبت به استانداردسازی حجم مدارک اقدام نمایید)، اسکن و بارگذاری نمایند.
- اسکن تمام صفحات شناسنامه
- اسکن اصل کارت ملی
- فایل عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری
- اسکن اصل یا گواهینامه موقت مدرک کارشناسی
(پذیرفته شدگانی که قادر به ارایه اصل مدرک نمی باشند، لازم است نمونه فرم کارشناسی و معدل که پیوست می باشد را اسکن نمایند)
- پذیرفته شدگانی که حین ثبت نام کنکور دوره کارشناسی ارشد، دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی بوده اند لازم است فرم تعهد فراغت دانشجویان سال آخر و فرم میانگین معدل را تکمیل و اسکن نمایند .
- اسکن ریز نمرات تایید شده مقطع کارشناسی
- اسکن اصل مدرک یا گواهینامه موقت مدرک کاردانی که معدل در آن قید شده باشد( مخصوص پذیرفته شدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند)(در صورت عدم درج معدل، اسکن ریز نمرات تایید شده الزامی می باشد)
- اسکن فرم مغایرت عکس پذیرفته شده (در صورت مغایرت عکس داوطلب با چهره عکس الصاق شده تکمیل این فرم ضروری می باشد و این فرم پیوست می باشد)
- اسکن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم هوشمند و یا پذیرفته شدگانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند برگ آخرین وضعیت نظام وظیفه از دانشگاه محل فارغ التحصیلی (ویژه پذیرفته شدگان مرد)
نمونه فرم های مورد نیاز:
- نمونه فرم کارشناسی و معدل (مخصوص دانشجویانی قادر به ارائه مدرک تحصیلی نمی باشند)
- نمونه فرم تعهد فراغت دانشجویان سال آخر (مخصوص پذیرفته شدگانی که حین ثبت نام کنکور دوره کارشناسی ارشد، دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی بوده اند.)
- نمونه فرم میانگین معدل دانشجویان سال آخر
- نمونه فرم مغایرت عکس داوطلب با عکس الصاق شده در زمان ثبت نام
- فرم تعهد ثبت نام الکترونیکی(اجباری)
- فرم مغایرت اطلاعات(در صورت داشتن مغایرت اطلاعات)
- فرم کسری مدارک(درصورت نداشتن مدارک)
- نحوه انجام پایش و غربالگری سلامت جسم و روان دانشجویان
کلیه پذیرفته شدگان جدید الورود ضروری است در بازه زمانی ثبت نام نسبت به تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان از طریق سامانه وزارت علوم به آدرس https://portal.saorg.ir/mentalhealth اقدام نمایند.
مرحله دوم: ارسال مدارک
کلیه پذیرفته شدگان ضروری است پس از ثبت نام الکترونیکی و انجام مرحله اول، مدارک زیر را در بازه زمانی از تاریخ 10/08/99 لغایت 20/08/99، از طریق پست پیشتاز به آدرس
مشهد - بلوار سرافرازان - سرافرازان 9 - موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری - کدپستی : 9177113149
ارسال نمایند.
لذا بدین منظور ضروری می باشد روی پاکت ارسالی نام پذیرفته شده، مدارک ارسال شده، رشته مربوطه قید گردد.
مدارک مورد نیاز به منظور تشکیل پرونده فیزیکی جهت ارسال مدارک
- 1 برگ فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه
- 1 برگ فتوکپی از کارت ملی(پشت و رو)
- 3 قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری
- اصل یا گواهینامه موقت مدرک کارشناسی
(پذیرفته شدگانی که قادر به ارایه اصل مدرک نمی باشند، لازم است نمونه فرم کارشناسی و معدل را تکمیل و ارسال نمایند)
- پذیرفته شدگانی که حین ثبت نام کنکور دوره کارشناسی ارشد، دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی بوده اند لازم است فرم تعهد فراغت دانشجویان سال آخر و فرم میانگین معدل را تکمیل و ارسال نمایند.
- اصل و یک برگ فتوکپی ریز نمرات تایید شده مقطع کارشناسی
- اصل مدرک یا گواهینامه موقت مدرک کاردانی که معدل در آن قید شده باشد (در صورت عدم درج معدل، ارائه اصل ریز نمرات تایید شده الزامی می باشد)به همراه یک برگ فتوکپی
- یک برگ فتوکپی کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم هوشمند و یا پذیرفته شدگانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند برگ آخرین وضعیت نظام وظیفه از دانشگاه محل فارغ التحصیلی (ویژه پذیرفته شدگان مرد)
تذکرات مهم:
- در صورت وجود نقص و کمبود مدارک تشکیل پرونده نهایی نخواهد شد.
- ثبت نام پس از طی دو مرحله (الکترونیکی و ارسال مدارک) قطعیت می یابد .
- بدیهی است پذیرش نهایی پس از بررسی و تایید مدارک رسمیت خواهد یافت و در هر زمان که تحصیلات تکمیلی موسسه طبق مفاد دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد 1399 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام دانشجو را در بدو ورود به علت مغایرت مقررات یا نقص مدارک مهم ، غیر مجازت شخیص دهد بلافا صله از ادامه تحصیل پذیرفته شده (دانشجوی غیر مجاز به تحصیل ) در هر مرحله ای از تحصیل، جلوگیری به عمل خواهد آمد.
زمان و نحوه شروع کلاس ها :
- شروع کلاس های دانشجویان جدیدالورود از شنبه مورخ 17 آبان ماه 1399 به صورت غیرحضوری و برخط(آنلاین) و مطابق برنامه درسی ارائه شده در پرتال دانشجویی خواهد بود.
- جهت شرکت در کلاسها به سایت https://lms.eqbal.ac.ir/ مراجعه و از شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و کدملی به عنوان رمز عبور استفاده نمایید.
- جهت رویت برنامه درسی و واحد های ارائه شده نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 به پرتال دانشجویی به آدرس https://portal.eqbal.ac.ir/ مراجعه و برنامه درسی خود را مشاهده نمایید.
- فیلم راهنمای مشاهده ی برنامه کلاسی
- راهنمای استفاده از سامانه الکترونیک برگزاری کلاس های مجازی
- کانال تلگرام اداره آموزش جهت مشاهد خبرها و اطلاعیه ها:
- کانال تلگرام اطلاع رسانی موسسه:
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری