آگهی مناقصه خرید سیستم کامپیوتری

آگهی مناقصه خرید سیستم کامپیوتری
پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲
۵۹۴ بازدید

آگهی مناقصه خرید سیستم کامپیوتری

موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه " خرید سیستم های رایانه ای " تعداد 10 دستگاه رایانه را به شرح اطلاعات ذیل خریداری نماید:
1- کلیه قطعات باید دارای گارانتی اصلی باشد.
2- کیس ها باید به طور کامل اسمبل و روی آن نسخه pro ویندوز 10 به همراه تمامی درایور های سخت افزاری نصب شود.
3-سیستم ها بدون ماوس ، کیبورد و مانیتور مدنظر می باشد.
4- هزینه چاپ و انتشار آگهی روزنامه بعهده برنده مناقصه است.
5- هزینه حمل و نقل به عهده فروشنده می باشد.
6- برنده می بایست نسبت به ارسال اصل فاکتور رسمی و اطلاعات مورد نیاز هویتی و بانکی اقدام نماید.
7-پرداخت پس از ارسال کالا و با هماهنگی طرفین طبق ضوابط انجام خواهد شد.
8- مبلغ پیشنهادی با احتساب مالیات ارزش افزوده محاسبه شود.
9- زمان تحویل سیستم ها: 5 روز پس از اعلام برنده مناقصه

 

جدول مشخصات قطعات سخت افزاری:

 


زمان و مهلت مناقصه :
زمان تحویل پاکات از روز سه شنبه مورخ 1402/09/28 تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 1402/10/03 به مدت 5 روز کاری می باشد.

نحوه ارسال پاکات:
پست سفارشی

برنده متعاقبا توسط استعلام گیرنده اعلام خواهد شد.

نشانی تحویل پاکات بصورت پلمپ شده:
مشهد، بلوار پیروزی، میدان حر، بلوار سرافرازان - سرافرازان 9، موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری
•  حتماً بر روی پاکت ارسالی درج شود : مربوط به مناقصه سیستم های کامپیوتری


جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 38218005-051 تماس حاصل نمایید.

(۰) دیدگاه