آگهی مناقصه خرید سیستم کامپیوتری

آگهی مناقصه خرید سیستم کامپیوتری
پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲
۷۷۶ بازدید

موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه " خرید سیستم های رایانه ای " تعداد 10 دستگاه رایانه را به شرح اطلاعات ذیل خریداری نماید:
1- کلیه قطعات باید دارای گارانتی اصلی باشد.
2- کیس ها باید به طور کامل اسمبل و روی آن نسخه pro ویندوز 10 به همراه تمامی درایور های سخت افزاری نصب شود.
3-سیستم ها بدون ماوس ، کیبورد و مانیتور مدنظر می باشد.
4- هزینه چاپ و انتشار آگهی روزنامه بعهده برنده مناقصه است.
5- هزینه حمل و نقل به عهده فروشنده می باشد.
6- برنده می بایست نسبت به ارسال اصل فاکتور رسمی و اطلاعات مورد نیاز هویتی و بانکی اقدام نماید.
7-پرداخت پس از ارسال کالا و با هماهنگی طرفین طبق ضوابط انجام خواهد شد.
8- مبلغ پیشنهادی با احتساب مالیات ارزش افزوده محاسبه شود.
9- زمان تحویل سیستم ها: 5 روز پس از اعلام برنده مناقصه

 

جدول مشخصات قطعات سخت افزاری:

 


زمان و مهلت مناقصه :
زمان تحویل پاکات از روز سه شنبه مورخ 1402/09/28 تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 1402/10/03 به مدت 5 روز کاری می باشد.

نحوه ارسال پاکات:
پست سفارشی

برنده متعاقبا توسط استعلام گیرنده اعلام خواهد شد.

نشانی تحویل پاکات بصورت پلمپ شده:
مشهد، بلوار پیروزی، میدان حر، بلوار سرافرازان - سرافرازان 9، موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری
•  حتماً بر روی پاکت ارسالی درج شود : مربوط به مناقصه سیستم های کامپیوتری


جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 38218005-051 تماس حاصل نمایید.

(۰) دیدگاه