اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 1403

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 1403
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳
۱۱۰۹۵ بازدید

ضمن عرض تبریک ، خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته سال تحصیلی 1403  به اطلاع می رساند، تشکیل پرونده در دو مرحله ثبت نام الکترونیکی و مراجعه حضوری انجام خواهد شد.

 

مرحله اول (ثبت نام الکترونیکی)

 

 کلیه پذیرفته شدگان لازم است، از روز یکشنبه مورخ 1403/07/22 لغایت دوشنبه مورخ 1403/07/23  مدارک مورد نیاز را تهیه و پس از آن نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام و رسید ثبت نام را در زمان مراجعه حضوری به اداره آموزش ارائه نمایند.

جهت جلوگیری از اتلاف وقت پذیرفته شدگان عزیز قبل از مراجعه حضوری حتما نسبت به آماده سازی مدارک طبق جدول ذیل و همچنین ثبت نام الکترونیکی بر اساس راهنما اقدام نمایید.

 

راهنمای ثبت نام الکترونیکی

 

ورود به سامانه ثبت نام

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام الکترونیکی و تحویل اصل آن در زمان مراجعه حضوری:

ردیف

عنوان

توضیحات

1

شناسنامه

یک نسخه کپی از تمام صفحات در زمان مراجعه

2

کارت ملی

یک نسخه کپی پشت و رو در زمان مراجعه

3

پذیرفته شدگان غیر ایرانی ( کارت آمایش و یا پاسپورت)

یک نسخه کپی در زمان مراجعه

4

عکس‌تمام ‌رخ ‌4×3 تهیه‌شده‌ درسال جاری

تحویل 3 قطعه‌ در زمان مراجعه

5

اصل یا گواهی موقت دیپلم متوسطه + ریز نمرات 

یک نسخه کپی در زمان مراجعه

6

پذیرفته شدگان باید نسبت به ثبت درخواست دو مدرک تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی در سایت آموزش و پرورش به آدرس emt.medu.ir اقدام نمایند.پذیرفته شدگان با مراجعه به سایت مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی ، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به موسسه اقبال لاهوری اقدام و پس از کامل شدن فرایند درخواست کدپیگیری جداگانه برای هر مدرک دریافت و در زمان مراجعه حضوری و تشکیل پرونده ارائه نمایند.

مشاهده راهنمای ثبت درخواست

تحویل رسید ثبت درخواست در زمان مراجعه

7

ویژه برادران:

پذیرفته شدگان پسر ملزم به ارائه یکی از مدارک زیر می‌باشند.

 1- کارت پایان خدمت 

2- کارت معافیت دائم 

3- اصل برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت در مدت اعتبار آن.

4- برگه اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آن سپری نشده باشد.

5- برادران مشمول ابتدا باید برگ آخرین وضعیت نظام و ظیفه یا فرم شماره 4 را از محل تحصیل دریافت نمایند در مرحله بعد جهت ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود بایستی از طریق سایت سازمان  وظیفه عمومی ناجا به آدرسhttps://vazifeh.police.ir قسمت خدمات الکترونیکی اقدام نمایند و سپس در زمان ثبت نام الکترونیکی، تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را در قسمت مدرک نظام   وظیفه بارگذاری نمایند.

.

فایل راهنمای نظام وظیفه مشمولین

 
 

مرحله دوم (مراجعه حضوری)


دانشجویان محترم لازم است جهت تکمیل فرآیند پس از ثبت نام الکترونیکی نسبت به ارائه اصل مدارک اپلود شده به همراه کپی آن از روز دوشنبه مورخ 1403/07/23 لغایت پنجشنبه مورخ 1403/07/26 بر اساس حروف الفبا ذیل و تاریخ های درج شده و طبق پیامک ارسالی به اداره آموزش موسسه مراجعه نمایند.

 

حروف الفبا زمان مراجعه حضوری 
آ، ب، پ، ت، ث، ج، چ  23 مهر 
ح، خ، د، ذ، ر، ز، ژ، س 24 مهر
ش، ص، ض، ط، ظ، ع، غ، ف، ق  25مهر
ک، گ، ل، م، ن، و، ه، ی 26 مهر

 

نکات مهم:

1- داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی باید اسکن مدارک ذکر شده را با کیفیت بالا و وضوح کافی ارسال نمایند.

2-  حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام حضوری الزامی می باشد.

3-  مسئولیت عدم ثبت نام در زمان تعیین شده بر عهده فرد پذیرفته شده خواهد بود.

4-  پس از تحویل مدارک، انتخاب واحد نیمسال اول 1404-1403 توسط دانشگاه انجام می شود.

5- زمان شروع کلاس ها همزمان با تشکیل پرونده در زمان مراجعه حضوری انجام خواهد شد.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل نمایید.

 از ساعت 8 الی 19 >>> شماره همراه : 09305109916 - 09917125772 - 09917125720

ساعت اداری از ساعت 8 الی 11

شماره مستقیم : 38218820-38218810

 ثبت نام : داخلی  241 ، 243 ، 246 ، 247

شهریه : داخلی  210 ، 211

وام و امور خوابگاه : 223

(۰) دیدگاه